2015年6月18日星期四

20150527-0604 畢業旅行 (一) 香港機場篇



今篇blog不寫刀劍亂舞~
或許某天會想寫回XDD~
今天寫日本遊記
本身想寫,又不想寫
因為一來是用十分有限的錢去
二來我經常黑臉對著同行的紀砂和朋友A
所以寫起來有點不好意思...

咳咳...言歸正傳
今次是寫在香港機場發生的各種事情~

今次的旅程雖然寫5月27號開始
但是指 27號晚飛,28號凌晨到日本的
然後發生了一些趣事喔XDD

我們的航班是飛7點10分,我約了她們5點半在機場二號客運大樓等
友人A大約5點已到了
我則在大約5點半到了
便和友人A在登機的闡口等紀砂
再預備一起去櫃台整登機證

結果等啊等,係咁wtsapp紀砂問佢到未
終於大約5點50分,紀砂出現了
便立即去整登機證了

之後比櫃台小姐話"下次早D啦,你地差1分鐘就截了"
嚇了我一跳...>__>


整好登機證後,收好passport,寄好行李
便進入離境的區域,左check右check後
我地便立即拎好隨身行李跑去登機口
對,真的是跑,還要是瘋狂的跑


在一連串的 又搭列車又跑又行又搭扶手電梯
終於到了登機闡口513 ((很偏遠的
到了又發現還有點點點點點點時間才最後登機
於是就拿起手機/相機遵例拍下登機闡口
再放上社交網站,話比全世界知" 我去日本啦 "
當然不少得自己和闡口的合照~

好了,終於排隊比職員check passport + 登機證
友人A OK
紀砂 OK
我... :(
事源 職員姐姐 "嘟"我張證時,無啦啦出現error...
職員姐姐叫我企埋一邊等等
於是紀砂同友人A就要陪我等QAQ
職員姐姐搞左一輪就將我張證比另一位職員叔叔整
佢就負責搞其他乘客的登機證


等到咁上下,我見冇咩人,於是忍不住問職員咩事
得到的答案是"電腦搵唔到你個位"
我的臉超無奈...又有點心急> <
幫我買機票的紀砂向姐姐解釋買的時候的事
終於左搞搞,右搞搞,成功了
歷時20分鐘...


想著終於黑仔完,就上穿梭巴士等開車
點知等左10分鐘先開車
最後,終於到了!
好像第一次搭飛機咁,我左影右影
還差點比職員話(笑


安定了座位後,又影相www(笑
回為係3個一齊座,所以比起周圍的人都不懂更high更適量地嘈owo
終於delay了30分鐘左右,起!飛!了!



因為是買平價航空公司的機票
所以水/飛機餐/毛顫全部都要收錢
我銀包的港幣很少,好像得50定 唔知100((我知有點過份
所以就什麼都沒買...



飛了大約1個鐘時覺得肚餓
雖則臨出門時,媽媽同我講過要食野打底,而我都有做
但友人A在買機票時訂了飛機餐(豬排飯)
於是我就默默的望住佢食
覺得唔掂,就決定訓覺,催眠自己什麼都睇唔到,什麼都唔知~~

就是這樣,又訓又醒又唔知做乜的渡過了漫長的4小時
最記得起飛後無幾耐,紀砂說了句名言
"我覺得去日本好似去旺角咁"
我和友人A是第1次去東京的,所以什麼都不知道:D


4小時後,終於到了日本!
謝謝收看~
下篇繼續>w<

以上Satsukiです!

7 則留言:

  1. 小砂那句絕對是名句~wwwwwww
    快點繼續寫^_^

    回覆刪除
  2. 約我阿女,佢遲大到係常識吧 XD
    期待下篇繼續有新名言出現
    (話說,是閘口,不是闡口)

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是知佢會遲,所以已經約早了><
      啊,謝謝提醒,我立即改w

      刪除
  3. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  4. >> 搭HKE我都晤會幫襯飛機餐...
    >> 繼續追看 !

    回覆刪除