2013年5月31日星期五

祝自己和碧唯生日快樂\(^ ^)/


對,今日係本小姐生日~亦係HKT48 木村碧唯的生日=V=

雖然返到學校依舊很冷淡,沒咩人記得.v.

但每個係facebook wtsapp親口 對我說生日快樂的大家~

多謝你地:DDD

禮物什麼的,早已覺得不重要wwwww

如要有人記得,我已經覺得好開心

講完我,當然到碧唯@@

誒,人氣成員生日當然生活多姿多采@v@

雖然暫時G+還沒搶到留言,但會努力的~

畢竟我要同佢講我都係今日生日XDDDDD

然後在今天凌晨,我找到多一位跟我一樣日子生日的朋友\(^ ^)/

最後,祝天下所有5月31日生日的人生日快樂>3<




以上~

沒有留言:

發佈留言